چرچیی نت ،سایت نیازمندیها
چرچیی نت ،سایت نیازمندیها

سیاست‌ نامه حریم خصوصی

سیاست‌ نامه حریم خصوصی 1-اطلاعات شخصی در اختیار چه اشخاصی قرار می گیرند

چرچیی نت ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و تنها در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.

چرچیی نت به اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند یا وابسته به دیوار هستند، تنها در چارچوب این سند اجازه استفاده و پردازش اطلاعات شخصی شما را می‌دهد.

2-امنیت اطلاعات شخصی

یکی از اولویت‌های اصلی چرچیی نت محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:

برای هر بار ورود به حساب کاربری در دیوار از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن همراهی که از طریق آن در دیوار، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است،

اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در چرچیی نت دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.

 علی‌رغم تمام رویه‌های ایمنی که چرچیی نت مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمی‌توان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:

از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،

رمز عبوری را انتخاب نمایید که حتی‌الامکان برای دیگران غیر قابل پیش‌بینی باشد،

در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به چرچیی نت اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و چرچیی نت هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

3-کدام اطلاعات شخصی توسط چرچیی نت جمع آوری می‌شوند

مطابق با قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲ منظور از داده پیام شخصی (اطلاعات شخصی)، داده پیام‌های مربوط به یک شخص حقیقی مشخص و معین است.

اطلاعاتی که با نصب و/یا استفاده از نرم‌افزار دیوار جمع‌آوری می‌شوند

اطلاعات مربوط به استفاده از خدمات چرچیی نت و اطلاعات دستگاهی که نرم‌افزار دیوار بر روی آن نصب شده‌است همزمان با نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه شما (بدون ثبت آگهی) جمع‌آوری می‌شوند. برخی از این اطلاعات عبارتند از:

– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما،

– اطلاعاتی که شما با استفاده از نرم‌افزار مشاهده کرده‌اید،

– جست‌وجوهای انجام شده و نتایج انتخاب‌شده،

– مدت و باز‌ه‌های استفاده شما از خدمات دیوار،

-اطلاعات فنی و گزارش‌های سرورشامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه، نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت  رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ،

-شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما،

  • شناسه تبلیغاتی اندروید صرفاً به منظور تحلیل رفتار کاربر و نمایش تبلیغات یا پیشنهادات به صورت شخصی‌سازی‌شده، بدون اینکه به‌طور مستقیم به شخص حقیقی معین و مشخص مرتبط باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تغییر شناسه تبلیغاتی توسط کاربر، شناسه تبلیغاتی جدید به شناسه تبلیغاتی قبلی و اطلاعات مرتبط به آن، متصل نخواهد شد.

– ما ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کنیم. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. به عنوان مثال ما با استفاده از کوکی می‌توانیم محتوایی را به شما پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقه‌ها و ترجیحات شما باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. (برای مثال، Internet Explorer، Google Chrome، Mozilla Firefox و Apple Safari)

این اطلاعات به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی که توسط چرچیی نت جمع‌آوری می شوند شامل موارد ذیل است:

اطلاعاتی که برای ثبت آگهی در چرچچی نت ضروری است شامل اطلاعات مربوط به هویت نظیر نام، نام خانوادگی، شماره ملی و اطلاعات مربوط به روش های ارتباط با شما شامل نشانی پستی، شماره تماس (اعم از ثابت و موبایل) و غیره که شما در اختیار دیوار قرار می‌دهید؛

– سوابق کلیه خریدها و آگهی‌ها در بستر چرچیی نت؛

– نظراتی که در دیوار ثبت می نمایید و فهرستی از آگهی های ثبت شده؛

– اطلاعات مربوط به مبادلات مالی نظیر کلیه پرداخت های موفق و ناموفق بابت ثبت آگهی در دیوار؛

– صدا و مکاتبات شما در تماس با تیم پشتیبانی ضبط می‌شود

4-سایت و خدمات اشخاص ثالث

آگهی‌های مندرج در سایت و نرم‌افزار چرچیی نت حاوی لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث (اعم از آگهی‌دهندگان) است به نحوی که کلیک کردن روی آنها می‌تواند منجر به جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما شود. توصیه چرچیی نت  این است که علاوه بر این سند و تغییرات آن، سیاست‌های حفاظت از اطلاعات شخصی (Privacy Policy) (تحت همین نام یا نام‌های دیگر) لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث را به دقت مطالعه کنید. چرچیی نت  هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارید نخواهد داشت. این امر در مورد مطالب اشخاص ثالث که در سایت یا نرم‌افزارها مشاهده می‌کنید و پیشنهادهایی که در رابطه با استفاده از محصولات و خدمات خود دارند، نیز صادق است.

سیاست‌ نامه حریم خصوصی